Thursday, February 16, 2017

Vivix Untuk Penghidap Stroke

STROKE DAN VIVIX.🍇🍇

Stroke ni bukan orang tua-tua je kena tau. Ada je kes-kes yang melibatkan orang muda.

Stroke ni condition yang berlaku disebabkan aliran darah ke otak terhenti melebihi beberapa detik. Bila aliran darah terhenti, sel-sel jaringan otak yang tidak dapat nutrisi dan oksigen akan mati dan menyebabkan kerosakan fungsi otak. Di sini akan berlakunya KEHILANGAN FUNGSI OTAK.

Tanda-tanda Stroke ➡ Kelemahan yang berlaku secara tiba-tiba pada wajah, lengan atau kaki, selalunya serangan akan berlaku di salah satu sisi tubuh atau bahasa mudahnya lumpuh sebelah badan.

Macam mana kandungan VIVIX MEMBANTU PESAKIT STROKE?

🍇 Vivix aktifkan semula sel-sel yang merosot dan menggalakkan sel menjadi sihat semula.

🍇 Ramuan Vivix juga 10 kali lebih kuat dari resveratrol (kandungan yang ada dalam anggur Muscadine) yang sangat membantu keutuhan sel dan meningkatkan hayat sel.

🍇 Melindungi dan memperbaiki sel dari peringkat DNA yang rosak, mati dan tidak normal akibat serangan berjuta-juta perosak setiap hari.

🍇 Membantu menurunkan paras kolesterol dalam darah dan menghalang pengoksidaan kolesterol LDL (kolesterol jahat). Oksidasi LDL ini yang akan menyebabkan serangan kardiovaskular / jantung.

🍇 Ramuan Vivix sangat tinggi anti-oksidan yang membantu menguatkan sistem pertahanan tubuh.

🍇 Ramuan 4 jenis bahan utama Vivix menggalakkan pertumbuhan semula mitokondria (penjana tenaga) dalam setiap sel tubuh kita.

🍇 Ramuan Vivix sangat membantu dalam pengawalan tekanan darah, menurunkan kolesterol malah membantu dalam mengekalkan berat badan ideal.

🍇 Ekstrak purple carrot membantu dalam kesihatan salur darah dan platlet yang berkebolehan mengurangkan risiko penyakit koronari jantung.

🍇 Ekstrak Elderberry pula membantu dalam perlindungan tubuh terhadap penyakit kardiovaskular, stroke dan serangan jantung.

Banyak kan fungsi Vivix ni? Sebab tu la Vivix ni supplement terbaik untuk kesihatan secara menyeluruh! All in one. 👌

Vivix ni agak mahal. Tapiii kalau nak compare dengan kos rawatan hospital yang makan sampai ratusan ribu ringgit tu, better ikhtiar dengan Vivix. InsyaaAllah berbaloi-baloi. 😍

More info tentang manfaat dan kebaikan VIVIX yang awesome ni boleh refer post ni ye. à Vivix Tonik Ajaib.

Testimoni Vivix Dan Stroke.




Fakta menarik Vivix!
Vivix tidak akan meruap. Lebih menarik, jika diletakkan di dalam peti ais bahagian sejuk-beku (freezer), Vivix tidak akan membeku, sama seperti madu asli. Tindakan itu bukan dengan bantuan bahan kimia. Vivix Semulajadi, tanpa bahan pengawet dan stabil.

Jadi tunggu apa lagi? Order sekarang.

Nak harga murah??Daftar sebagai ahli shaklee dan automatik dapat harga murah!

Untuk order/daftar keahlian boleh terus Whatsapp/Message Shira di 013-3484461.

Shaklee ID 1222138

Shira akan guide dan ajar cara-cara pengambilan supplements yang betul kepada semua customer yang purchase dengan Shira SAHAJA. :)

Assalamualaikum.

Your Shaklee Indepedent Distributor
SHIRA (SID No: 1222138)
Whatsapp: 0133484461

Instagram: @vitaminolehshira


No comments:

Post a Comment